30 oktober 2017

Winterkrans

Hallo allemaal.

Voor het blog van https://delagehoeve.blogspot.nl/ heb ik deze kaart gemaakt. Was zo leuk met de krans CR1419  van Marianne bezig.
 Gisteren heb ik hier  https://trijntjeskaarten.blogspot.nl/2017/10/herfstkrans.html  een herfstkrans laten zien. Nu laat ik een winter-kerst krans zien. Heb me uit laten dagen door de uitdaging bij  https://52weekstochristmas.blogspot.nl/2017/10/challenge-oktober.html  wit-kraft met een vleugje zilver



Het designpapier komt uit het pretty paperblok  royal christmas. Heb op de takkenkrans wat blaadjes gestoken. Die ik met de hulstkrans CR1387 heb gemaakt.. Daar tussen wat ballen,klokken,en sterren gemaakt met de punch die CRCR1384 . De strik van zilverpapier gemaakt met LR0448.  De stempel komt van vrolijke groetjes.. Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

De kaart gaat meedoen bij
http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.nl/2017/10/chnc-challenge-357.html
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/10/marianne-design-kreadivas-challenge.html
http://asnowflakespromise.blogspot.nl/2017/10/challenge-45.html
https://themerrychristmaschallenge.blogspot.nl/2017/10/challenge-40-anything-goes-christmas.html
http://craftycreationschallenges.blogspot.nl/2017/10/353-anything-goes.html

Groeten Trijntje

PS bij http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.nl/2017/10/30th-october-team-b-dr-digi-challenge.html ben ik dt favoriet geworden met Met mijn kerstkaart van week 43 
. Hoe leuk kan dat zijn.....

34 opmerkingen:

  1. Zo is ie ook weer erg mooi Trijntje. Chique !! grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor elk seizoen een kransje ?
    Ook deze heb je weer heel mooi gemaakt en staat prachtig op je kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kun je voor ieder seizoen een mooie krans maken Trijntje en deze is ook weer heel leuk!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en die krans is zo mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! Die krans is prachtig. Ik heb hem ook, maar nog nooit gebruikt, schaam, schaam. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook mooi, hoewel ik de herfstkrans wat sprekender vond door de kleuren.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleurencombinatie is voor mij ook een uitdaging maar die moet ik nog plaatsen. Ik vind jouw kaartje erg mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart geworden...past helemaal in de sfeer van Kerst/winter wit!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Trijntje. Leuk om die krans bij verschillende jaargetijden te gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo kun je voor ieder seizoen een mooie krans maken!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze winterkrans is prachtig. Echt feestelijk met die zilveren kerstballetjes en strik.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw....wat vind ik dit een mooie krans, Trijntje. Prachtige kleurencombi ook en tot een schitterende kaart verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal top! Net als je kaart van gisteren maar dan een hele andere sfeer!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat super mooi. Je laat zien dat je een hoop kanten op kunt met de krans leuk. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart zeg, heel mooi gemaakt die krans!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik moet me bij al de anderen aansluiten, ook dit is een prachtige krans geworden. Heel leuk met al die kleine ornamentjes die je er in verwerkt hebt. Dank je wel voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig krans Trijntje!
    Heel leuk gedaan!

    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik dacht gisteren al: deze zou in een winterversie ook heel mooi zijn. En dat is hij inderdaad. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook deze versie in een winterse uitvoering is heel mooi geworden, leuke strik ook,
    Groetjes
    Ans
    Wij zijn vandaag weer naar de DA geweest,elke dag om het verband te wisselen.. Het komt goed zegt ze..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee prachtige kransen, chique is deze uitvoering en leuk de kerstballetjes/belletjes. De herfstuitvoering is zo mooi warm van kleur, leuk die verschillende takjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart Trijntje
    Vannacht heb ik deze kerstkrans ook bedacht, maar dan in de kerstkleuren ... Dus deze moet ik wel mooi vinden ;)
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful wreath. Thanks for sharing at The Merry Christmas Challenge.
    Janis, Owner and Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze heb ik net al gezien.....maar nogmaals schitterend Trijntje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat enig Trijntje , ik ben dol op kransen, dus ook nog op kaarten is helemaal geweldig. Deze mal is inderdaad heel veelzijdig te gebruiken, bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Gr Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. zo wordt de takkenkrans een mooie kerstkrans, superleuk met die kleine bedeltjes er op verwerkt!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 357 - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is een supermooie krans geworden Trijntje! Schitterend zo in deze kleuren!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige krans, supermooi en feestelijk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele mooie kaart in de challenge-kleuren! De krans is prachtig geworden. Dankjewel voor het meedoen!
    Kerst-groetjes, Yvonne (52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lovely. Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige chique kerstkaart Trijntje ,vast een heel priegel
    werkje geweest , al die frutsels op de krans , toppie ...
    Dankjewel voor je bizonder mooie bijdrage aan 52WTC !!
    Fijne avondgroeten van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje