19 november 2017

Verjaardagskaart met rozen

Hallo allemaal

De onderstaande kaart in nieuw bericht opnieuw geplaatst.
De gemaakt volgens de schets van http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2017/10/challenge-november.html  heb een leuk plaatje van Gerda gebruikt. kleine mal is van Noor en de grote van spelbinders




Nu de kaart  op de foto staat denk ik misschien had ik even een stikrandje erom heen moeten zetten maar te laat,...

Heb de kaart uit elkaar gehaald en een stikrandjes erom heen gemaakt.Het moet wel naar de zin zijn.... toch? De kaart had al heel even op mijn blog gestaan. Nu ben ik echt tevreden over mijn kaart..

 Een nieuw bericht aangemaakt omdat dit niet in de leeslijst kwam..... Hierboven staat wel de kaart al met een stikrandje. Groeten Trijntje

5 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje Trijntje en ik zie hieronder die sfeerlichtjes, Prachtig!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook mooi sfeervol in roze! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig Trijntje. Heel fraai geworden. En net wat je zegt. Soms staat een kaart op je blog en dan zie je tocheen onvolkomenheid. Vaak verander ik dat, maar niet meer op mijn blog. Omdat de kaart soms al weg is. Maar zijnn we niet erg kritisch? grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Trijntje! Super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje