12 januari 2017

Kerstkaart week 2

Hallo allemaal.

Het is vandaag vandaag  donderdag dus kerstkaartendag bij   http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2017/01/week-2-van-52-wtc.html  Ik probeer weer mee te doen dit jaar. Deze keer heb ik me laten inspireren doorde uitdaging bij         http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2017/01/scrp-cards-challenge-92.html Daar willen ze een schudkaart zien. Ik heb een winterse kerstkaart gemaakt  Bij      https://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/12/nieuwe-challenge-57.html is de uitdaging ook een schudkaart. Bij deze kaart heb ik onder de witte rand het tape gezet wat het schudgedeelte maakt.
De kaart is gemaakt met materialen van Marianne design. Bij   https://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/01/challenge-30-alles-geht-mit-marianne.html mag dit ook.   Voor het schud gedeelte eiskristall van Viva gebruikt. Ik hoop dat jullie het kunnen zien. De randen  met wat embospoeder bewerkt. Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden. Groeten Trijntje

44 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf winters schudkaartje Trijntje leuk zo met de boompjes er voorlangs. Mooi winters sfeertje.
    Fijne dag groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winterse schudkaart. Het lijkt net een schilderijtje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige shadowboxkaart Trijntje, supermooi gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Trijntje,
    ik dacht ik met weer eens langs Trijntje gaan. Te lang geleden. Maar in de kerstvakantie van alles uitgezocht en geregeld voor het huis...lampen, vloeren, wanden, de tuin etc. Konden we samen mooi doen in de vakantie. Dus van bloggen kwam niet zoveel. Dus kom ik nu lekker langs om je mooi schudkaart te bewonderen. Ik zie als schud materiaal glitters toch? Maar ik geloof je hoor!! Vind hem geweldig mooi!! Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards leuk dat wij je hebben geïnspireerd! Zie het als een groot compliment!
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi gedaan Trijntje. Leuk die schudkaarten ik ga er zeker ook nog een keer 1 maken. Prachtig geheel ook met die bomen en dat huisje op de voorgrond.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart heb je weer gemaakt Trijntje.
    Er zijn zoveel mooie details op te zien ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan Trijntje. En een leuke schudkaart. Dat wil ik volgende week ook nog een keer doen. Maar dat wordt spulletjes zoeken. hihihi
    De jouwe is een plaatje. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi winterlandschapje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatje van een kaart.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Heel mooi zo alles bij elkaar. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje met een echt winters landschap! Je krijgt zo zin in de wintersport!! Leuke details en de bomenrij aan de voorkant vind ik ook erg mooi gedaan. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik waan me ergens in OOstenrijk.... Mooi!!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooi schudkaart heb je gemaakt Trijntje!
    Een prachtig landschapje.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een beauty geworden Trijntje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart! Een echt winter tafereeltje! Schitterend!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend schudkaartje heb je gemaakt Trijntje
    een echte beauty
    Dank voor je deelname op het scrap-cards challengeblog
    Liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Wat een schitterende schud kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige schudkaart ,leuk met het landschapje erin.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Trijntje, your christmas card is so gorgeos. I love it. Thank you for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge. Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk met die boompjes op de voorgrond.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Trijntje, mooi plaatje en een mooie bomenrij.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Héél mooi is je kerstkaart Trijntje, het doet mij aan Oostenrijk denken, mooie details, weer mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi winters tafereel !

    groeten Ineke
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende schudkaart heb je gemaakt Trijntje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige winterse kaart Trijntje,
    leuk hoe je het schudgedeelte hebt gemaakt, ik vind de bomenrij er prachtig bij..
    groetjes,
    Ans
    p.s. het komt vast helemaal goed met mijn hobbykamer, alles is nu weg, wat er weg moest.
    Nu wachten op de nieuwe kasten en bureau..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een heerlijk mooi winters tafereeltje! Leuk om hier een schudkaart van te maken!
    Fijn dat je er weer was met een donderdagse kerstkaart!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart! Erg leuk met die bomen en het huisje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kerstkaart Trijntje! Een klein schilderijtje!!
    Groetjes Suzan,52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een pracht van een kaart, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een heel mooi shaker kerstkaartje heb je gemaakt Trijntje...zulke mooie details erop ...TOPPIE!!!

    creatieve groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige schudkaart Trijntje. Mooi de bomen voor het plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een schitterend kaartje heb je gemaakt Trijntje!!
    Erg leuke schudkaart!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige schudkaart heb je gemaakt Trijntje. Mooi met die rand van dennenbomen. Ik vind trouwens je hele afwerking om door een ringetje te halen, top hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig schudkaartje Trijntje ... Prachtige malletjes heb je allemaal gebruikt en de kleurencombi vind ik ook top !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow....wat een prachtige kaart Trijntje....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een sjieke prachtige kaart, heb je erg mooi gemaakt Trijntje!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vind het ene heel mooi kaartje!! Super tafereel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kerskaart. Mooie kleuren en details. Alles pas perfect bij elkaar
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schitterend tafereeltje heb je gemaakt Trijntje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig winters tafereeltje Trijntje!
    Ik heb nognooit een schudkaart gemaakt, dus ik denk dat ik het nu toch ook maar eens ga proberen.
    Fijn weekend toegewenst,

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooi kaartje met al die laagjes!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Nice winterscene ,very nice snowy details !Thank you so much for entering our kreadivas challenge this month!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje