31 juli 2014

Kaart met roos

 
Eindelijk weer een kaart gemaakt. Op de een of andere manier lukt het me niet zo de tijd te vinden om alles te voorschijn te halen en te gaan zitten...  IK moet nog wat kaarten maken voor mensen die 40,50 60 en 70 gaan worden. Nu heb ik onlangs die nieuwe mal van MD met de kleine cijfertjes gekocht en dat komt op deze kaart mooi van pas. Het plaatje komt uit een klein boekje van Studio light. ook het dp is van SL. De vlindermal is van Joy. de kaart gaat meedoen bij de uitdaging van http://wlvc.blogspot.nl/2014/07/challenge-nr-29-en-random-winnaar.html. daar is een foto uitdaging. Bij http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2014/07/zomer-challenge-12.html mag alles dus.....  Ik ben benieuwd naar jullie reacties.  Groeten Trijntje

24 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje Trijntje! Mooie kleuren heb je gebruikt.
    En de vlindermal is mooi hé. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij WLVC.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw... dit is een prachtige kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend hoor Trijntje, mooi dat dp wat je hebt gebruikt en alles past zo prachtig bij elkaar. Fijn dat je meedoet bij WLVC, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, Trijntje. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart Trijntje, wat een leuke mal gebruikt je steeds, hij doet het erg leuk, Je hebt de kaart leuk afgewerkt,groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi Trijntje en precies de kleuren van de foto.
    fijn dat je er weer bij bent.
    liefs van Anneke( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een beauty.
    Wat een prachtige kleuren.
    Super.
    Ook je kaartjes met de snoesjes, zijn ook zo leuk!!!
    Ik moet toch wat vaker langs komen hihi, ik mis te veel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Trijntje,
    Het is altijd wat moeilijk om na de vakantie weer op te starten, je hebt een schat van een kaart gemaakt, mooi is de vlindermal en de cijfers, daar ben ik ook heel erg tevreden over, prima formaat..mooi gemaakt..liefs Ans
    p.s. bij de kerstkaartchallenge kun je gewoon mee doen..dus maak een kerstkaart, laat een berichtje achter dan zetten wij je in de leeslijst..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Trijntje met veel leuke details erop, daar zal de jarige vast blij mee zijn....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Trijntje, leuk zo met de vlindermal.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt Trijntje - een supermooie combinatie en je hebt er een prachtkaart van gemaakt.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is je kaart Trijntje, het zal de warmte wel zijn dat het niet zo gaat als jij graag wilt, dit is een beauty hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt met die leuke vlindermal.
    Leuke accentjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastisch mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart . Ik vind de vlindermal erg mooi.
    Je plaatje past er ook mooi bij.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een schitterende kaart Trijntje, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Trijntje,
    Wat een prachtig kaaartje heb je gemaakt met SL designpapier en rozenplaatje. De vlinderstans komt ook heel mooi uit leuk gedaan.
    Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Trijntje, heel mooi papier en plaatje. en die labeltjes rechts bovenin vind ik er prachtig bij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je kaart erg mooi met een prachtige romantische uitstraling. Je hebt je goed laten inspireren door onze foto.
    Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    Christa ; DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart TRijntje. Wij (Kim en ik) hihi.
    Houden erg van deze kleuren en look. Ect toppie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een leuke kaart! Ik zag dat je me wilde volgen maar er waren wat problemen begreep ik, als het goed is, is het probleem nu opgelost en zou je me moeten kunnen volgen. Ben jou ook gaan volgen kan ik ook zien wat voor moois je nog meer maakt.

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Trijntje, bedankt voor het meedoen met onze challenge van het hobbyhome blog, succes met winnen.

    Groeten,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje