19 december 2013

Cas kaarten voor Marianne design challenge 94 gastdesigner


 IK heb deze kaarten gemaakt voor het blog van  http://mariannedesign.blogspot.nl/2013/12/challenge-94.html   IK was gevraagd voor gastdesigner.  De opdracht was een clean en simpel kaart, met veel open plekken. Het lijkt gemakkelijk  maar ik moest er toch nog even goed over nadenken . Je wil toch wel een leuke kaart hebben. IK had 2 kaarten gemaakt zodat er een gekozen kon worden maar ze zijn beiden geplaatst. Als basis kraft en wit gebruikt.  De ene kaart met die leuke boom gemaakt met CollecTable CR 1230, opgefleurd met knopen, die had ik nog in de knopenbak . Stempel is ook van MD. De andere kaart met een stempel van Christmas around the world CS0880. De ster aan een touwtje geknoopt. Om de kaart nog een beetje aan te kleden 2 knopen gebruikt.  IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

15 opmerkingen:

  1. dat zou ik ook moeilijk vinden een kaartje met weinig te maken maar deze zijn weer erg leuk geworden

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Missie geslaagd, Trijntje, wat een mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker niet eenvoudig maar je hebt het super opgelost Trijntje, 2 keigave kaartjes!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Trijntje ik had ze al gezien op het blog...en je hebt het fantastisch gedaan!! want het lijkt makkelijk maar dat is het niet, super gaaf!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Trijntje,
    Je hebt hele leuke kaarten gemaakt voor de MD Challenge.
    Vind het ook een moeilijk onderwerp, terwijl het zo gemakkelijk lijkt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergave CAS kaartjes Trijntje - missie geslaagd zou ik zo zeggen - 'k vind ze heel erg mooi - toppertjes!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kraftkaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten Trijntje. Snel gemaakt en zo clean. less is more. Ik kan dast niet.
    Fijne Kerstdagen en gezonde-knutsel-2014. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooooow Trijntje PRACHTIG zijn deze kaartjes...heel mooi dat kraft met wit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Trijntje,
    Je kaartjes zien er prachtig uit, vooral die met de boom en de knoopjes..prima gedaan hoor, liefs Ans..
    (p.s. mijn kaartje is onderweg)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een supermooie CAS-kaart Trijntje, het is je super gelukt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het Cas kaarten maken heb je wel in je vingers hoor Trijntje, prachtig gedaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie Cas kaart. Vind hem echt super mooi, jij heb ook heel veel technieken in je vingers!!! Super!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje