19 augustus 2013

Nog een paar kerstkaarten voor de Lage hoeve


IK koop vaak mijn mallen bij atelier de Lage hoeve. Ook kun je via webshop bestellen. De eigenaresse Adrie Troost  vroeg mij om een paar kaarten te maken voor haar blog.   De materialen die ik gebruikt heb voor deze kaarten zijn vooral van MD oude en nieuw. De vintage plaatjes zijn nieuwe van MD.  Adrie heeft precies genoteerd op haar blog welke mallen  ik heb gebruikt. Dit is de blog van Adrie http://delagehoeve.blogspot.nl/2013/08/kerstkaarten-van-trijntje.html. IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

PS Adrie heeft er ook een blauwe met rode kertskaart  opgezet die had ik al eerder op mijn blog geplaatst

34 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt Trijntje en wat een leuke mallen heb je gebruikt. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gorgeous Cards, thank for follow me i will follow you to

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaartjes het je gemaakt....beeldschoon.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt de kaart voor het MD blog in de kleur blauw is ook prachtig geworden.
    ga nu even snel op het blog van je moeder kijken.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trijntje, dat is leuk! een hele eer toch als je gevraagd wordt.
    Je kaarten zijn ook allebei erg mooi!
    Ik ga eens even kijken op de blog van Adrie...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk Trijntje, ze zijn ook zo mooi dus begrijpen doe ik het zeker dat ze jou heeft gevraagd, Prachtige kerstkaartjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk voor je om kaartje te maken met een opdracht...ze zijn allebei super mooi...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je gevraagd werd dit voor de Lage Hoeve te maken,fijn voor hen dat je dit doet ook natuurlijk want ze zijn beiden erg mooi. Het gebruik je oudere mallen kan soms heel verrassend met nieuwe gecombineerd worden, dat blijkt wel weer.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een pluim op je werk Trijntje en ze zijn ook mooi en niet zo "kaal" als mijn CAS-wantjeskaart! MD heeft idd ook schattige wantjes zag ik vandaag -wel duurder!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Trijntje, wat leuk dat je voor de lage hoeve kaartjes hebt gemaakt! Ik vind ze weer prachtig, die kerstboom met bruine gebreide print is super!
    Ik ga even kijken op de blog van Adrie!
    Fijne avond nog en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Trijntje
    ze zijn weer prachtig hoor
    liefs Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt,heel goed de combinatie van "oudere" en nieuwere mallen,ze blijven toch allemaal mooi? lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt schitterende kerstkaarten gemaakt Trijntje. Ook je vorige kaarten zijn prachtig. Ik ben met vakantie en blog niet zoveel nu.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten, Trijntje!! En wat een mooie mallen heb je gebruikt!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Trijntje,
    Wat leuk dat je kaarten mag maken voor het Blog van de Lage Hoeve, ze zijn superleuk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten Trijntje. Gaat je goed af! Leuke details en kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaarten Trijntje, ik vind ze geweldig leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het zijn prachtige kerstkaarten Trijntje, ik vind de oude mallen ook altijd nog super om mee te werken.
    Jij hebt er weer plaatjes van kaarten van gemaakt.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn weer goed gelukt Trijntje, mooi hoor.
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Trijntje,

    Oh, wat een lief kaartje. Heel mooi. Ook je vorig kaartje is super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaartjes Trijntje,en de oude mallen doen het ook nog steeds goed hoor.

    Groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart zeg! Prachtig gemaakt en helemaal vintage!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Trijntje,
    Wat leuk dat je gevraagd bent om kaartjes te maken voor de Lage Hoeve. En je hebt er mooie kerstkaartjes voor gemaakt. De malletjes van MD zijn altijd zo goed met elkaar te combineren het maakt niet uit of ze oud of nieuw zijn. Het past altijd bij elkaar.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaarten Trijntje, vooral de bovenste, dat is helemaal mijn ding. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauwww wat zijn ze mooi Trijntje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie kerstkaarten Trijntje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een schitterende kerstkaarten heb je gemaakt
    leuk hoe je de mallen met elkaar hebt gecombineerd
    ik ga zo ook even kijken op het blog van de lage hoeve

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Trijntje, wat een prachtige kerstkaarten zijn dit al, mooie mallen ook en leuk hoe je alles hebt gecombineerd! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaartjes Trijntje. Ze zien er allebei super uit.

    Groetjes,
    nans

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterende kerstkaartjes Trijntje - prachtig smanegesteld en mooie kleurtjes.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat zijn ze weer prachtig. Vindt ze allebei erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje