17 augustus 2013

Mijn eerste kerstkaart 2013


Dit is mijn eerste kerstkaart die in 2013 op mijn blog plaats.  IK heb deze kaart met de leuke nieuwe materialen van MD gemaakt. Plaatje VK  9530, Craftable CR125 , CR1253 en Creatable LR0142.  Cling Stamps CS0872 . papier komt uit Pretty Papers bloc PK 9098 en een van vorig jaar. Ook doie deze kaart mee met de chalenge van http://freubeltjes637.blogspot.nl/2013/08/winnaar-en-challenge-7.html   IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje 

19 opmerkingen:

  1. Hoi Trijntje,
    Ik vind het prachtig als je een kaart maakt met een afbeelding er op, daar hou ik van, maar dat wist je natuurlijk al! Een schitterende kerstkaart is het geworden en ééntje heb je tenminste al af, hihi. Ik nog maar twee hoor, komt wel goed.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Trijntje, ik vind de kleuren super en dat meisje erop zo lief. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Trijntje,

    Dan ben je verder dan mij....hij is prachtig deze kerstkaart.
    Mooie kleurtjes en een prachtig plaatje.
    Ook je andere creaties zien er geweldig mooi uit, ik had alweer een paar gemist.
    Het juffertje in 't groen, vindt ik schitterend, er is ook een bloem die zo heet,maar die zie ik niet op de foto.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goed begin deze eerste mooie kerstkaart.
    Mooie kleurtjes en mooie mallen heb je gebruikt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje trijntje, mooie nieuwe materialen, ik had ze nog niet gezien. Nu bij jou dus, heel erg mooi! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Trijntje,
    Wat een prachtige kerstkaart!
    Heerlijk hoor dat er één kaart over de dam is ;-)
    Dat bedeltje aan een draadje vind ik een vondst.
    Ik zit altijd zo te prutsen met die bedeltjes voor ze eens goed hangen.
    Bedankt voor de tip!
    Fijne zondag.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een supermooie kerstkaart Trijntje! Heel leuk zijn ze weer die nieuwe mallen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart Trijntje. Mooi papier en het plaatje is ook super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Trijntje,
    Wat een schattig kerstkaartje is dit, mooie mallen, lief plaatje en dat touwtje met charm, is helemaal perfect er bij..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Das een hele mooie, Trijntje. Maar je juffertje in het groen mag er ook wezen. Mooie kaarten hoor.
    Hartelijke groet van
    Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Trijntje.
    Moet ook maar eens aan de kerstkaartjes beginnen

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Trijntje, je eerste kerstkaart is gelijk een binnenkomer, wat een mooie heb je gemaakt.
    Ook wil ik je bedanken voor de prachtige kaart die ik heb gekregen van je voor mijn verjaardag, ik was zeer verrast.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie 1e kerstkaart , benieuwd
    naar de volgende , ik ben ook net begonnen ;)

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave kaart joh! en dat rood erachter spat er vanaf , das een mooie comdi!! en prachtige stans !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kerstkaart! Mooie kleuren en een leuk vintage afbeelding! Ik heb ook net mijn eerste kerstkaart van 2013 af. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Trijntje

    Je eerste Kerstkaart is meteen een ontzettende leuk, mooie kleuren en mallen heb je gebruikt, ziet er erg mooi uit.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Trijntje, je eerste kerstkaart is in ieders geval heel mooi!!! Leuke combinatie, mooie nieuwe mallen. Hoeveel moet je er nog nou ja "moeten".
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Trijntje

    Je hebt een prachtige kaart gemaakt alleen jammer van dat grote rode vlak. De challenge is een kaart in blauwtinten....en je ontkomt er niet aan dat er wat kleur in de plaatjes zit, maar dit is wel een groot vlak.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje