26 augustus 2013

kerstkaart met klok en snoesje

Deze kaart met blauwe kleuren gemaakt. Papier is uit een pretty paperbloc van MD.  Alle mallen zijn van MD.  Zelf blijf ik de snoesjes altijd erg leuk vinden. Deze vond ik zelf mooi bij de blauwe achtergrond passen. En voor de speelsheid heb ik een groen label gemaakt. Deze kaart gaat meedoen met de challenge van   http://mariannedesign.blogspot.nl/2013/08/winnaar-candy-en-challenge-85.html IK hoop dat de kaart blauw genoeg is???  en met de challenge van http://decreatievezebra.blogspot.nl/2013/08/challenge-31-belangrijke-mededeling.html   Daar mag alles.  Dus...... IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

32 opmerkingen:

  1. Wat grappig dat jij ook net je kaartje post,
    Een heel leuk snoesje kaartje heb je ervan gemaakt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Trijntje
    Als dit niet genoeg blauw is , dan weet ik het ook niet meer, ik vind het een prachtige kaart,
    héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een super lief en mooi kaartje Trijntje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Trijntje. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje Trijntje, mooi met de klok en die oudere mal er achter doet het heel goed! TOP
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel MOOI en SNOEZIG kaartje Trijntje.
    Als Snoes nu maar op tijd komt ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Trijntje, ik vind het een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt weer Trijntje. Die klok en cirkel er bij doen het leuk he? En ..... natuurlijk een gave snoes.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Trijntje!!

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een superleuke kaart Trijntje. Heel mooi die blauwe kleur.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk snoesjes kaartje Trijntje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is enig en dat groen bij al dat blauw staat juist zo leuk!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Trijntje, ik vind hem fantastisch!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een plaatje Trijntje, ik vind hem geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou jouw kaart met de klok is ook erg goed gelukt zeg, hij is prachtig met dat schattige snoesje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Trijntje,

    Wat een mooie kerstkaart, prachtige kleuren.
    Ook je vorige kerstkaarten zien er leuk uit, mooi om ook oude snijmallen weer te gebruiken, daar hebben we ze tenslotte voor, ja, toch.
    Je vakantie kaart vindt ik geweldig leuk, met die oude atlas als disignpapier, wat een leuk idee.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig zoals je dit weer gemaakt hebt. Schitterenden alles past bij elkaar, heerlijk om te zien weer!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kaart Trijntje met de klok en snoetje
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit een leuke voor de feestdagen.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart hoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig gemaakte kaart hoor Trijntje !!

    Fijne avond ...Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi Trijntje, blauw genoeg lijkt me... Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi hoor je kaart. Blijven inderdaad leuke spullen van MD en ook hele leuke snoesjes. Ben ook dol op. Net zoals op de uiltjes!
    Je kaart is mooi dat blauwe met groen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke mooie kaart Trijntje. Ik heb me zojuist aangemeld als jou volger. Heb zelf sinds kort ook een kaartenblog.
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Trijntje, leuk met die klok op de achtergrond.
    Je liet op mijn blog een berichtje achter waarin je vroeg...welke verloting??
    ik moest wel lachen hoor, de verloting gaat er zondag 1 September uit ( en niet op 5 September zoals jij vermeld) en bestaat uit minimaal 10 charms, 5 mensen ga ik gelukkig maken. Ik zie dat jij zelfs al meegedaan hebt e ook al heel lief de charms op je blog geplaatst hebt. Om die verloting gaat het dus.......lol.
    Fijne avond, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi gemaakt, Trijntje en lekker blauw.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Trijntje, ik vind hem weer helemaal mooi! Die snoesjes zijn schattig. En de kleuren bij elkaar ook erg mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat een leuke Snoesjes kerstkaart Trijntje - de combinatie is helemaal super - toppiekaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje