12 augustus 2013

Kaart volgens schets 8 bij OMa Dee


Welkom nieuw volgers.  Leuk dat jullie mijn blog gaan volgen. IK hoop jullie tekunnen inspireren met de kaarten.  Bedankt voor al jullie leuke reacties op  mijn vorige kaart. Heel erg leuk!
 IK zag deze schets uitdaging bij http://bijomadee.blogspot.nl/2013/08/schetsuitdaging-8.html .Dit heb ik ervan gemaakt. Klein plaatje van Marjoleine gebruikt. Papier uit verschillende blokken. Vlinderen vogeltjes met creatables van MD gemaakt. de vlaggetjes en lettertjes zijn met  mallen van Joy gemaakt. Ter afwerking nog een touwtje met een bedel. Ik ben weerbenieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

25 opmerkingen:

  1. Wat een lieve creatie is dit weer en zo een leuke mal die je hebt gebruikt! En van die vrolijke kleurtjes, ik vind hem helemaal super!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Trijntje, ik vind hem supermooi, mooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Trijntje,

    Wat mooi gedaan. Leuke uitwerking van de schets. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Trijntje...mooie kleurtjes en hele leuke uitwerking van de sketch met leuke accentjes
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart!! Helemaal leuk met die vlaggetjes!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitwerking Trijntje, enig papier en gaaf die grote bloem!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Trijntje,
    Je hebt een gaaf kaartje gemaakt voor de challenge bij Oma Dee! De vlaggenlijn is prachtig en mooie kleuren!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook dit is een mooi uitgewerkt kaartje Trijntje! Mooi met die grote bloem in het midden. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Trijntje.
    Mooie kleurtjes zo bij elkaar.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje van een kaart Trijntje, ik vind hem superleuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk is je kaartje zeg. Vind de vlaggetjes erg leuk gemaakt. Gezellig dat je meedoet met onze schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart mooi papier heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een supermooie kaart Trijntje. Prachtige kleuren.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kaart heb je gemaakt, leuke sketch, mooie kleuren en helemaal top afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Trijntje,
    Wat een mooi, lief kaartje!
    Leuke sketch is het, ik ga zo even kijken of mij zoiets ook gaat lukkken ;-)
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo trijntje, al een beetje bekomen van alles.
    Doe lekker je ding , dan komt het vanzelf wel goed toch?
    Dit is weer een prachtige kaart, leuk met dat vlaggenlijntje, de kleuren zijn prachtig, mooi gemaakt weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt, leuke sketch en mooie materialen gebruikt. Ziet er weer prachtig uit hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie uitwerking van de schets! Gezellig dat je meedoet met de schetsuitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Trijntje,
    Wat een mooie kaart trijntje leuke sketch.

    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Trijntje,
    super mooi!! Dat vind ik er van. leuke gedaan die vlaggetjes lijn. En mooie kleuren. Helemaal mijn ding.
    groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Trijntje - mooie kleurtjes en heel mooi samengesteld - een plaatje van een kaart.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart, mooie kleuren, en een mooie bloem in het midden! Dank je wel voor deze uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart, mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi gedaan Trijntje, leuk zo de tekst op de fishtails!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje