31 mei 2013

Vintage kinderkaartje volgens schets Hobby Home

Deze kaart volgens de schets van http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2013/05/challenge-17-mei.html. Maar nu ik het kaartje plaats zie ik dat ik net te laat ben . IK had de kaarten gisteren bekeken en  ik vond de kaart van Suzan ook de mooiste. dus...  Het was leuk om een kaart volgens de schets te maken.  Voor deze kaart het mooie papier van Maja gebruikt is al wat ouder. Het plaatje is van Gerda. De bloemen heb ik op een creatable van MD gezet. Vlinder is ook een creatable van MD.  de pons is al een oudje van Martha Steward maar blijft leuk om te gebruiken. Misschien kan de kaart nog meedoen bij  http://wlvc.blogspot.nl/2013/05/challenge-nr3-random-winnaar-challenge.html IK ben benieuwd naar jullie reacties.  Groeten Trijntje 

29 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart Trijntje.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Trijntje, het ziet er super uit. De tekst is zo mooi, het lijkt wel of hij "er ingedrukt" is, is dat een stempel of hoe heb je dat gedaan? Prachtig hoor.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Trijntje wat een super mooie kaart is dit, prachtige kleuren en wat jammer dat je te laat was voor de challenge bij HHC. Maar wij genieten er in elk geval wel van.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Trijntje, mooie kleuren, mooi plaatje, alles klopt prachtig bij elkaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trijntje

    wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Toppie gedaan.
    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zonde dat je net te laat was, maar ik vind hem beeldig geworden en hij kan meedoen met wat anders toch? Toppie ...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Trijntje,

    Wat super mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Trijntje, wat een lief en romantisch kaartje heb je gemaakt. Heel erg mooi. Jammer dat je te laat was voor de challenge, je bent zeker niet de enige hoor die dat wel eens overkomt, ik kan er over mee praten :/. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Trijntje. Leuk plaatje heb je gebruikt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Trijntje! Leuk dat je met ons meedoet bij WLVC.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Trijntje,
    Je kaart is weer erg gaaf en nog in mijn favoriete kleuren ook! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige kaart Trijntje alles past heel mooi bij elkaar.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Trijntje,
    Wat een schattig kaartje heb je gemaakt, lief plaatj, leuk de klimop met de bloemen..en natuurlijk weer leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi TrIjntje,
    Een heel mooi kaartje! Plaatje valt lekker goed op, dat is leuk. Heel mooi geheel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuk kinderkaartje! Lief plaatje en leuk met alle bloemetjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw Trijntje wat heb je een schitterend kaartje gemaakt, ik vind hem helemaal super, zo mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi kaartje Trijntje - mooie kleurtjes en mooi details. Een wauwkaart !

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je kaart erg leuk Trijntje.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja hoor Trintje....bij WLVC is ie nog helemaal welkom hoor. Een prachtige kaart is het geworden nav de sketch en soms is het wel eens prettig om lekker een sketch te volgen. Heel mooi gedaan.
    Fijn dat je meedoet aan onze challenge en graag tot de nieuwe challenge die op 3 juni gaat beginnen.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Trijntje
    mooi papier en een heel leif plaatje
    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat jammer Trijntje dat je te laat was met het inzenden van deze mooie kaart bij hobbyhome.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ha Trijntje,
    wat een mooie kaart! Ik vind het knap. Zelf ben ik al twee weken bezig, heb de afbeelding klaar liggen en elke keer lukt het niet. Nu heb ik nog een paar uurtjes om aan de challenge mee te doen. Het is jou in elk geval prima af gegaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schattig kaartje, Trijntje, lieve kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Trijntje,
    Zo juist volger geworden van je Blog ,erg mooi geworden zeg....helemaaaal mijn stijl!!!!!
    Jammer dat je te laat was....
    fijne dag,
    groetjes,
    trijntje ( tineke63)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje Trijntje, mooi papier en leuke sketch....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Trijntje,
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs bij Joy! Crafts, een leuke stempel volgens mij..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik vind het een super mooi kaartje en gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Trijntje, Een schattige kaart en je zal niet de enige zijn, die af en toe te laat is. Gebeurt mij steeds. Ik schrijf het op en weet niet waar. Dan maak ik de kaart, en dus te laat.
    Maar het zonnetje schijnt en het was prachtig weer. Toch ook heel veel waard. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje