24 januari 2013

Gastdesigner challenge Creamiep Valentijnskaart

Allereerst bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige 2 kaarten. Heel leuk... Deze kaart heb ik als gast designer gemaakt voor de Challenge van http://creamiepdesignteam.blogspot.nl/2013/01/challenge-valentijn.html .  Ik heb het vrij eenvoudig en rustig gehouden deze keer. Het papier is van docrafts Me to you with love. De  beertjes zijn van een vel van LESuh . Het hart is van Nellie's multi frames MFD 022.  Voor de blaadjes  een creaTable LR0156 van MD gebruikt. IK ben benieuwd naar jullie reactie. Groeten Trijntje

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je weer gemaakt, kaarten hoeven niet altijd "druk" te zijn,om ze mooi te vinden toch...super gedaan!!!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trijntje,
    Wat een schattig Valentijnskaartje, lief plaatje en..een mooi geheel..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk lief kaartje om naar te kijken, lief plaatje, leuk met de malletjes en je papierkeuze maakt het helemaal af!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig geworden Trijntje, hij is precies goed zo, drukker had hij niet moeten zijn naar mijn mening. Erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je gast designer mag zijn.
    Ik vind het een hele leuke kaart, heel lief met die beertjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief en schattige kaart! Super gemaakt en leuk dat je GDT mag zijn! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww wat een schat van een ,mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met deze schattige beertjes!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje, en super lieve beertjes. Leuke details, kortom een mooi geheel.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schattig kaartje met het lieve berenstelletje Trijntje!
    Wat leuk dat je gast-designer mocht zijn, gefeliciteerd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met superrr valentijnkleurtjes!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje